VAPIKSELLA TAPAHTUU

Seuraavat tapahtumat:

To 17.11. klo 18.00 rukousilta (Aarne Bollström)

Pe 18.11 klo 13 Neulontakerho
Pe 18.11 klo 18-20 Tyttökerho 1.-6.lk

Su 20.11 klo 12 Jumalanpalvelus Otto Tuovinen, vierailijana Mertsi Lindroos.

To 24.11 klo 18 alkaen. Syyskokous vapaaseurakunnan jäsenille.

ViaDia-tori avoinna ma-pe klo 10-16  Kauppakatu 25.

AJANKOHTAISTA FACEBOOK SIVUILLAMME

• KERHOTOIMINTA

Tyttökerho alakouluikäisille joka toinen perjantai klo 18 - 20.
    Seuraa yllä olevaa kalenteria ja tervetuloa rohkeasti seurakuntaan!

• VIADIA-TORI

Kirppari Varkaudessa KAUPPAKATU 25:ssä avoinna ma-pe 10-16. Huuto.net ja Tori.fi palveluissa voit tehdä verkko-ostoksia.
    ViaDia-torista lisää omalla sivulla

• NOUTOPALVELU

Otamme vastaan lahjoituksena ViaDia-torille vaatteita, astioita, huonekaluja, harrastusvälineitä jne. Isommat erät ja tuotteet, kuten huonekalut noudamme veloituksetta. Ota yhteyttä p.044 491 0214 tai 040 500 8094 (myymälä)

• STUDIOSAVO

Varkauden ViaDia-torin tiloissa tehtiin Studiosavo ohjelmaa TV7 kanavalle. Kanavan nettisivujen arkistosta löydät kaikki lähetetyt jaksot. Mukavia katseluhetkiä mielenkiintoisten henkilöhaastattelujen parissa!

• RUKOUSKLINIKKA

Kansainvälinen Healing Rooms toteuttaa Jumalan Sanaa rukoilemalla parantumisen puolesta ja kertomalla evankeliumia. Tutustu netissä healingrooms.fi. Rukousklinikan toiminta Varkaudessa on toistaiseksi tauolla.

• SEURAKUNTA

Vapaaseurakunta haluaa toimia yhteiskristillisesti "että he olisivat yhtä" rukouksen mukaisesti. Haluamme olla toteuttamassa ilosanomaa sekä paikallisesti että lähetystyön muodossa. Tällä hetkellä tuemme Bulgariassa tehtävää diakoniatyötä.

Päivä Osakeyhtiö   HYVÄT KRISTILLISET KIRJAT  Liekkikustannus

Suomen Vapaakirkko

• Tuottaa kunniaa Jumalalle
  • Tuetaan ja ROHKAISTAAN toisiamme
  • Lähetys- ja kehitysyhteistyöprojektit ulottuvat eri puolille maailmaa.
  • LÄHIMMÄISIÄ PALVELLAAN muun muassa monipuolisen DIAKONIATYÖN ja LAPSI- JA NUORISOTYÖN avulla.
  • Suomessa vapaaseurakuntia on 100, joissa jäseniä yhteensä n.16 000. Varkauden Vapaaseurakunta on yksi Suomen Vapaakirkkoon kuuluvista seurakunnista.
  • Kurssikeskus Kiponniemi palvelee Keski-Suomessa ja Suomen teologinen opisto Tampereella.
  • Vapaakirkollinen Päivä Osakeyhtiö kustantaa kristillistä kirjallisuutta ja julkaisee Suomen Viikkolehteä.

V A R K A U D E N  V A P A A S E U R A K U N T A

Laivalinnankatu 5-7, 78200 Varkaus