• VAPIKSEN SUNNUNTAIT klo 12 Jumalanpalvelus vaihtuvin teemoin.
  • EHTOOLLISJUHLA joka kuukauden 1.sunnuntai klo 12.
  • RUKOUS-ILTA torstaisin klo 18.
  • NEULONTAKERHO seuraa ilmoittelua.
  • TYTTÖKERHO kerraan kuukaudessa klo 18-20. Kerho suunnattu alakouluikäisille tytöille. Kerhossa pelataan, leivotaan yms. tekemistä ja yhdessäoloa.
  • Muista tapahtumista tiedotetaan etusivun kalenterissa.

Markus ja Hanna Rokosa tekevät lähtystyötä Bulgariassa lastenkodeissa asuvien, ja niistä lähtevien lasten ja nuorten parissa. Työ on evankeliointia ja opetuslapseuttamista, sekä nuorten tukemista ja valmistamista itsenäiseen elämään.

Seurakunnassa nauhoitettava Studiosavo ohjelmasarja näkyy TV7 kanavalla. Kanavan nettisivujen arkista löydät kaikki lähetetyt jaksot. Mukavia katseluhetkiä mielenkiintoisten henkilöhaastattelujen parissa!

SEURAKUNTAAN

JÄSENEKSI
Vapaakirkon seurakuntien varsinaisiksi jäseniksi otetaan 15 vuotta täyttäneitä uudestisyntyneitä kristittyjä.

UUSI JÄSEN
siunataan seurakunnan yhteyteen seurakunnan jumalanpalveluksessa.

OSALLISTU

ILOITSE
Jumalasta, itsestäsi, lähimmäisestäsi ja yhdessä olosta.

MUKAAN
Palkattua henkilökuntaa on vähän, ja toiminta lepää seurakuntalaisten varassa. Se mahdollistaa aktiivisen osallistumisen ja toisaalta myös sen, että toiminnan sisältö kumpuaa jäsenten ja ympäröivän yhteisön tarpeista.

YHTEYS

EHTOOLLINEN
Vapaakirkko avaa ehtoollisen kaikille, jotka uskovat ja ovat ottaneet Jeesuksen vastaan pelastajanaan.

KASTE
Kristillinen kaste toimitetaan uskoville veteen upottamalla Kristuksen Jeesuksen asetuksen mukaisesti, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Kaste perustuu Kristuksen sovitustyöhön, jonka lähtökohtana on Jumalan armo ja rakkaus.